Žena, kterou obdivujeme: Sandra Sándor

Doba čtení: 3 min.

Sandra Sandór je zakladatelkou populární maďarské značky Nanushka. Ta teď patří mezi ty nejvíc cool na světě.

Nosí ji influencerky, hipsteři i hollywoodské celebrity. Béžová oversized saka, saténové kalhoty, zavinovací sukně, huňaté svetry, kožené šaty. To jsou ikonické kousky tohoto populárního brandu. Teď Sandra Sandór uvedla na trh i pánskou kolekci, která je plná veganské kůže a přírodních barev. Bezpochyby ji budou chtít nosit i ženy.

Módní návrhářka a zakladatelka značky chtěla vždy navrhovat to, co by sama ráda nosila. A tak před čtrnácti lety vznikla Nanushka, absolutní love brand dnešní doby. Absolventka London College of Fashion navrhuje oblečení, které je nadčasové, funkční a vyráběné s důrazem na kvalitní materiály. Přeje si, abyste její kousky nosili kdykoliv a kamkoliv. „Nerada rozlišuji mezi oblečením na denní nošení a tím na speciální příležitosti. Nemá smysl si nějaký kousek šetřit, užívejte si jej každý den,“ prozradila v rozhovoru pro Fashionbook.cz.

Během několika let se strhla kolem této značky přímo lavina nadšených komentářů, armáda oblíbenců rostla a rostla, a tak se Nanushka začala rozšiřovat z Maďarska dál do světa. Největší úspěch pak přišel v době, kdy značka prošla atraktivním rebrandingem. Vedení si uvědomilo, že je potřeba začít brát v potaz Instagram a vliv mezinárodních influencerů. Ke spolupráci proto oslovili zajímavé osobnosti, které značku dostali více k lidem.

Na jaře loňského roku se pak Nanushka poprvé představila na newyorském fashion weeku. To se samozřejmě neobešlo bez pochvalné kritiky odborníků, nákupčích i diváků nebo laické veřejnosti. Produkty značky pak do svého portfolia zařadily populární světové e-shopy prodávající luxusní módu jako MyTheresa nebo Net-a-Porter. Tam je mimochodem vůbec první maďarskou značkou.

Název vznikl jednoduše, ze Sandřiny dětské přezdívky. Jelikož jako malá nedokázala své jméno správně vyslovit, vymyslela si vlastní – Nani. Z něho pak vznikla Nanushka. Tedy ideální jméno moderní značky. Je lehce zapamatovatelné, jednoduše vyslovitelné, chytlavé a originální. Ostatně jako celá značka.